Bestelling niet ontvangen
Wat gebeurt er als een klant de bestelling niet heeft ontvangen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling niet direct bij de klant aankomt. In dat geval hanteren wij de volgende werkwijze:
- Melding binnen 5 dagen
Als de klant de bestelling niet heeft ontvangen, moet dit binnen 5 dagen na de verwachte leverdatum bij ons gemeld worden. Meldingen die later binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.
- Controle door de klant
Vraag je klant altijd eerst om na te gaan of het pakket misschien:
- Bij de buren is bezorgd
- Op een afgesproken afhaalplek is neergelegd
- Of in een brievenbus/achterom is geplaatst
- Onderzoek bij de koerier
Zodra wij de melding ontvangen, starten wij een onderzoek bij de koerier om te achterhalen wat er met de zending is gebeurd.
- Uitsluitsel binnen 5 dagen
Meestal geeft de vervoerder binnen 5 werkdagen duidelijkheid. Zodra wij bericht hebben, ontvang jij direct een update van ons.
Bijgewerkt op: 26/08/2025