Artikelen over: Veel gestelde vragen

Bestelling met deadline

Ik heb mijn bestelling voor een bepaalde tijd nodig

Heb je je bestelling voor een specifieke datum nodig, bijvoorbeeld voor een evenement, verjaardag of bedrijfspresentatie? Dan kijken we graag met je mee naar de mogelijkheden.

Omdat wij werken met een verwerkingstijd van 3 tot 5 werkdagen, is het belangrijk dat je vooraf contact opneemt met onze klantenservice voordat je de bestelling plaatst. Zo kunnen we samen beoordelen of het haalbaar is om de bestelling op tijd te leveren en welke verzend- of afhaalopties daar het beste bij passen.


Waarom vooraf contact opnemen?

  • We kunnen samen inschatten of jouw gewenste levertijd realistisch is.
  • Soms zijn er snellere verzendopties beschikbaar (tegen extra kosten).
  • Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelling zelf bij ons op te halen. Dit is vaak de meest zekere optie als je jouw producten gegarandeerd op tijd wilt hebben, omdat wij geen 100% garantie kunnen geven op levering de volgende dag via de bezorgdiensten.
  • We willen teleurstelling voorkomen: door dit vooraf af te stemmen weet je zeker of het haalbaar is.


Let op

  • Bestellingen worden pas verwerkt nadat de betaling is afgerond.
  • Zonder voorafgaand overleg bij een spoed bestelling kunnen we geen garantie geven dat je bestelling op de gewenste datum geleverd wordt.
  • Bezorgdiensten kunnen vertraging oplopen, hier hebben wij geen invloed op.


Heb je dus een deadline? Neem altijd eerst contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder en denken met je mee over de snelste en beste oplossing, of dat nu via spoedverzending of door de bestelling zelf af te halen is. info@promio.nl

Bijgewerkt op: 26/08/2025