Orderstatussen
Orderstatussen
Om je een duidelijk inzicht te geven in de voortgang van je bestelling, werken wij met verschillende orderstatussen. Hieronder leggen wij per status uit wat dit betekent in het productieproces.
Created
We hebben je bestelling ontvangen, maar deze is nog niet volledig voldaan. De order wordt op dit moment nog niet in productie genomen.
Paid
De betaling is ontvangen en je bestelling is in behandeling genomen. De order wordt nu ingepland voor productie.
Stock allocation
Deze status is de langste status. Het artikel is inmiddels ingekocht en zodra het bij ons binnenkomt, wordt het gesorteerd en klaargelegd voor productie.
Printing
Je bestelling wordt momenteel geproduceerd. Het product is bijna gereed en zal binnenkort klaar zijn voor verzending.
Quality control
De producten zijn bedrukt en liggen klaar voor een kwaliteitscontrole. Na het succesvol uitvoeren van deze controle worden de producten ingepakt en verzonden.
Internal order query
Er is iets opgevallen bij je bestelling, bijvoorbeeld ontbrekende gegevens zoals een huisnummer, of een probleem met de opdruk. Onze klantenservice neemt contact met je op om dit te verifiëren en op te lossen.
Shipped (Paid of Unpaid)
De bestelling is verzonden. Je ontvangt een Track & Trace e-mail namens de koerier, zodat je je zending kunt volgen en spoedig kunt ontvangen.
Indien je hebt gekozen voor afhalen, komt de bestelling ook op status Shipped te staan. Je ontvangt dan geen trackinginformatie, maar weet wel dat je bestelling klaar ligt voor afhaal. Afhalen is mogelijk op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. In het weekend en tijdens feestdagen zijn wij gesloten.
Algemene vertraging
Soms kan een bestelling tijdelijk de status Algemene vertraging krijgen. Dit betreft een automatische melding (bug) en betekent niet dat je bestelling daadwerkelijk vertraagd is.
Bij deze status kun je de normale verwerkingstijd van 3 tot 5 werkdagen aanhouden.
Bijgewerkt op: 14/10/2025