Bestelling defect
Wat als het product defect is?
Hoewel we altijd met zorg produceren en verpakken, kan het helaas gebeuren dat een product beschadigd of defect aankomt bij de klant. In dat geval hanteren wij de volgende werkwijze:
- Melding binnen 5 dagen
Een defect of beschadiging moet binnen 5 dagen na ontvangst bij ons gemeld worden. Meldingen die later binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.
- Verplichte foto’s meesturen
Om de klacht goed te kunnen beoordelen en het probleem snel op te lossen, hebben we duidelijke foto’s nodig van:
- Het defecte artikel zelf
- De buitenverpakking, waarop het verzendlabel goed leesbaar is
- De binnenverpakking (bijvoorbeeld de beschermverpakking rondom mokken)
- Beoordeling en oplossing
Als de melding (inclusief foto’s) binnen 5 dagen bij ons binnen is, zorgen wij voor een herdruk van het artikel.
Wordt de melding later dan 5 dagen gedaan, dan kunnen we helaas geen claim meer indienen bij de vervoerder. In dat geval kunnen wij het defecte artikel niet volledig vergoeden en vervalt het recht op een herdruk.
Bijgewerkt op: 26/08/2025